Układ nawiew-klimatyzacja dla wielu kierowców jest postrzegana jako cześć, która nie potrzebuje uwagi. Jest to błędne założenie, gdyż warunki w rurach klimatyzacji, sprzyjają mnożeniu grzybów i drobnoustrojów i powodują jest ich tam pełno. Takie zagrzybienie może być niebezpieczne dla zdrowia. Niektórzy skarżą się na łzawienie oczu przy wdychaniu powietrza z klimatyzacji. Jeśli czujesz przykry zapach z nawiewu, zazwyczaj oznacza to, że nadszedł czas nagruntowne odgrzybianie układu klimatyzacji. Taki zabieg zwany odgrzybianiem klimatyzacji powinno się przeprowadzać w z kompetentną załogą serwisie, jakim bez wątpienia jest Auto Robex. Odgrzybianie zwykle jest przeprowadzane jako ozonowanie klimatyzacji lub rozpylanie środka chemicznego do układu nawiewów. W ramach usługi jest myty osuszacz i skraplacz. Warto pamiętać, że kompleksowe odgrzybianie układu klimatyzacji powinno być przeprowadzane na wiosnę i na jesień, dzięki temu możesz być pewny, że Twoja klimatyzacja jest odgrzybiona. Podczas przeglądu zaleca się, zgodnie z instrukcją producenta wymienić filtr kabinowy. Zapraszamy.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).